marți, 21 ianuarie 2014

Elena Carstea - Ochii tai (1983)

                                                                          

Am presarat in jurul tau culori
Ca un copil, o joaca nesfarsita
Am regasit in ea, un zambet cald
Mi-am reamintit de o vraja mult dorita


Si n-ai sa stii ca ochii ti-au zambit
Ca o petala in roua zorilor
Da mana ta usor si-ai sa revii
Prietenie, crezi in vraja viselor


Daca ochii tai
Vreodata vor mai plange
Daca pasii azi ti se intorc din drum
Aminteste-ti tu, prietene si spune-mi
Un inceput nu e, nu-i un sfarsit de drum


Si n-ai sa stii ca ochii ti-au zambit
Ca o petala in roua zorilor
Da mana ta usor si-ai sa revii
Prietenie, crezi in vraja viselor


                                                                                  






elena carstea, ochii tai, viorel gaita,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu