duminică, 6 martie 2011

Scrisoarea lui Mardare din Quebec către iubita lui din România

Mon amour,
Sunt seul cuc într-un quatre et demi şi pansez la tine. Am primit poza şi pot spune că ai rămas aussi de ebluisantă. Ce mai, la solei te poţi uita dar la tine ba. Ma minunez ce poatrină ai. Tes boules sont grosses de meme. Sper că nu te-ai siliconat şi tu ca Zăvoranca. Mi-am pus lunetele la ochi ca să te văd mai bine. Ey c'est ecoeurant eh. Ce domage că nu eşti isit langă mine să te caresez pe păr şi să te tuşez încet pe bedenă. Numai tu ştii să alumezi în mine flama iubirii. Abia aştept să-ţi recit poezii şi alte niezrii romantice.

Pe lângă peoplierii fără soţ

Suvant eu am trecut,
Mă cunoşteau voazinii toţi,
Sauf toi, şi m-a durut.

Eu să-ţi recit poezii şi tu să-mi găteşti ca pe vremuri mâncarică de şampinioane cu pimenţi iuţi şi viandă de beuf la grătar.
Ca serais super ben.
Vreau să re-batim ansamble o familie pluriparentală nu mono cum e moda isit. Poţi să ai deplină confianţă în mine. N-o să te trompez jame fară agrementul tau.

Bestiolă mică ce eşti, bibită scumpă, abia aştept să te aprivoazez, cum a facut si Shakespeare cu scorpia lui. Din photo vad că ai restat la fel de atirantă! Vreau să ne beniem impreună în jacuziul pe care l-am instalat in garage, că baia din apartament e destul de mică. Voazina mea de la doi, o sudamericanca genre Jennifer Lopez mi-a cerut voie să eseieze si ea jacuziul odată, dar am refutat-o imediat. De cand te-am revăzut in poză am aruncat la pubelă celelalte liezoane amoroase, environ trei patru, asa că n-ai de ce să te faşezi. N-ai de ce să fii meşantă cu mine, arcansielul meu drag. Nici nu ştii cat am devenit de obeisant. Merg in fiecare duminică la egliză şi mă rog să avem parte de un futur fericit.


Pigeonul meu drag, se spune că noaptea toate pisicile sunt parei. E un mansonj grosolan. Par example motanul meu nu e deloc parei. E adevărat ca ronflează un peu în timpul nopţii, da-n rest e sage ca şi stapanul lui.

Cred că o să se-nteleaga tres bien cu pisicuţa ta. Careseaz-o tu pe blăniţă şi pentru mine.

Incerc să-mi imaginez cum va fi prima noastra noapte de amor apres atatia ani şi ma trublez tot.
Pentru inceput on va fumer un ptit petard dans ma van. O sa veruiez uşa, să nu cumva să intre peste noi par ereur sudamericanca, o să trag ridourile la geam şi-o sa te bezez uşor pe levre. Imediat vei simţi cum îmi creşte dezirul. O să-ţi ridic şandaiul şi jupa si-apoi, ayoy, o sa te ambrasez fără să te embarasez. A la fin o sa fim fatigaţi şi-o să facem dodo pană-n zori.

Si-acum cateva mo despre moi. Moi, dupa cum ştii, când am plecat in Canada n-aveam nici un su. Acum n-am nici un souci. Poti sa supirezi uşuratică că nici tu n-o să ai. Surtu că o să te ocupi cu netoaiatul cu baleyoza prin casă, că ştii ce mult imi place propreteul, cu pusul mâncarii pe tablă şi cu schimbatul cuşurilor pour nos enfants. Apropos des efants, pupă-l pe ăla micu, parleşte-i de mine şi spune-i ca nu l-am ubliat. Mai am si-acum pe nez urmele dintişorilor lui de lait. 

Moi am travaiat din greu. Am inceput ca plongeur pe un vapor de croazieră. Spălam asiete toata ziua iar pandant la nuit plonjam in necunoscute. Maintenant chui  un tip la moyen age care am trecut prin multe dar n-am ramas cu niciuna. Mes chums m'appellent l'King de Val D'or

N-am să-ţi caşez că am avut parte de decepţii în ma vie, de-aia nici nu m-am re-mariat până maintenant. Ultima mea fammă s-anfuit acum trei ani cu mon meilleure ami din România (iţi mai raplezi de Giculanu?).
Tabarnaque! Nu mi-a lasat decat tapiul din hol şi factura de interurbaines de la Bell. O mai platesc şi-acuma. Dar şi eu am fost tetu. N-am subsonat-o nici un moment ca ma trompează cu altul.
Cu tine ştiu că totul o să fie diferant. Nu mai vreau ca eu să fac samblant că sunt fericit şi nici ca famma mea să facă samblant că are orgasm (cel putin asa mi-a ecrit in billetul pe care mi l-a lăsat sub tapis cand a plecat).

Aşa că, mon amour, decât să te duci in Spania să ramasezi căpşuni de pe câmpuri mai bine vino la Montreal să mă ramasezi pe mine de pe drumuri şi să dai un sens giratoriu existenţei mele. Decât să iau de soţie o quebecoasă de suşă mai bine mă duc la o şuşă cu Arşinel şi Stela Popescu să mai rigolez un pic şi să-mi treaca dorul de tine. Inchei isit mica mea letră şi astept nuvele de la tine.

Semnează: Mardare Tramble.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu