sâmbătă, 26 martie 2011

De vorbă cu Viorel Gaiţă (Cristian Bucur, Impact Montreal, ianuarie 2011)

Prin tehnici vânătoreşti iscusite pe care le-am învăţat cu trecerea timpului, am reuşit să prindem pasărea (Gaiţa adică) şi să o luăm la întrebări. Iată ce a ieşit...



                                    Impact: Cum se simte Viorel Gaiţă la doi ani de la întoarcerea în România?
Viorel Gaiţă: Există în sitcom-uri (care mai toate, cu mici excepţii respectă o reţetă clară) o situaţie comică intitulată “Fish out of the water”. Adică un personaj care scos din mediul lui se comportă ca “peştele pe uscat”. Aş spune că, din contră, eu mă simt în România ca “peştele în apă”. Mă simt acasă. E ca şi cum aş fi reluat viaţa exact din punctul în care am lăsat-o acum 10 ani când am plecat. Nici n-a fost prea greu. Nu s-a schimbat mare lucru.

I.: Ce faci în momentul de faţă şi ce planuri de viitor ai?
V.G.: În momentul de faţă colaborez cu Antena 1 la emisiunea de farse Plasa de stele. Sunt producător de segment şi realizez farsele pentru oameni obişnuiţi (cu camera ascunsă) şi fake-interviurile cu personalităţi.
Pentru planurile de viitor am să consult o vrăjitoare, că tot le impozitează Băsescu.
I.: Ce-ţi place cel mai mult în România? Dar cel mai puţin?
V.G.: Cel mai mult, faptul că poţi intra cu oricine în vorbă fără să fii considerat nebun şi cel mai puţin faptul că se promovează nonvalorile.

I.: Hai s-o dăm pe politică... care e cel mai tare politician român la ora actuală?
V.G.: După părerea mea încă nu s-a născut, sau nu s-a întors încă în ţară de prin străinătăţuri.

I.: Cât crezi c-ar rezista un politician canadian în România? Dar un politician român în Canada?
V.G.: Cred că ştiu unde baţi. Din păcate politicianul Canadian cred că ar rezista destul de mult în România, ba chiar cred că ar începe să-i placă (mai ales dacă ar face cunoştiinţă şi cu româncuţele noastre). Corupţia şi traficul de influenţă sunt contagioase. Pe de altă parte un politician român cred că ar rezista destul de puţin în Guvernul Canadei pentru că n-ar mai avea cum să-şi bată aşa de uşor joc de banii publici şi de cei care l-au ales.

I.: Într-un meci de box între prim-ministrul Canadei, Stephen Harper şi preşedintele României Traian Băsescu, cine crezi c-ar fi învingător?
V.G.: Cred că Traian Băsescu nu s-ar putea abţine şi l-ar face ţigan împuţit încă din prima repriză pe arbitrul partidei, iar drept urmare va fi descalificat.

I.: Ce-ţi vine instantaneu în minte când  zici Montreal?
Când zic Montreal zic pistele pentru biciclişti în tot oraşul, cerul care urmăreşte curbura pământului, cum n-am mai văzut în altă parte, spectacolele în aer liber din Vieux-Port, terasele de pe Saint-Denis.

I.: Te mai întorci in Canada?
V.G.: Cu siguranţă. Am stat deja opt ani în Montreal şi mai am încă doi până să-i fac pe cei 10 după care statul Canadian îţi acordă pensie. N-ar fi păcat s-o pierd?

I.: O întrebare de tip "Gaiţă" pentru românii din Canada?
V.G.: Sincer, nu vă e teamă de "Futuriştii" lăsaţi în libertate?

Un comentariu:

  1. SALUTI tutti là fuori ... mi chiamo (Robert Lora) Vengo dalla CANADA, non dimenticherò mai l'aiuto che il dottor Ogudugu mi ha reso nella mia vita coniugale. Sono sposato da 8 anni e mio marito e io ci amiamo molto. Dopo 6 anni di matrimonio, mio ??marito cambiò improvvisamente che stava avendo una relazione con una signora fuori dal nostro matrimonio, mio ??marito tornò a casa un giorno raccolse le sue cose e lasciò me ei bambini alla sua padrona fuori in quel momento ero confuso non sapendo cosa fare di nuovo perché ho perso anche mio marito e il mio matrimonio. Stavo cercando aiuto in internet, ho visto molte persone condividere testimonianze su come il dottor Ogudugu li aiutasse con i loro problemi coniugali, così ho contattato l'e-mail del dottor Ogudugu gli ho detto il mio problema e mi è stato detto di essere calmo che sono venuto nel posto giusto potevo tornare mio marito entro le prossime 48 ore, con mia grande sorpresa mio marito venne nel mio ufficio chiedendomi in ginocchio che dovessi trovare un posto nel mio cuore per perdonarlo, che non avrebbe mai tradito di nuovo, gli chiedo subito che gli ho perdonato. Amici, il tuo caso non è troppo difficile perché non offri al Dr Ogudugu una possibilità, perché so che ti aiuteranno a risolvere il tuo rapporto con il tuo ex partner. Il dottor Ogudugu è il miglior incantatore in circolazione per risolvere qualsiasi problema per te.
    {1} HIV / AIDS
    {2CANCER
    {3} HERPES
    {4} DIABETE
    (5} HERPERTITIS B

    Email: GREATOGUDUGU@GMAIL.COM
    Call / WhatsApp: +27663492930

    RăspundețiȘtergere