luni, 21 martie 2011

Fake interviu cu Marian Vanghelie



La început a fost un interviu normal cu Marian Vanghelie, primarele de la sectorul 5, pă persoana fizică (cu întrebări banale de genul: ce poveşti vă plăceau în copilarie, care e cea mai penibila întamplare din viata dvs. etc.) Numai că, după primarele a plecat, eu am vizionat răspunsurile pe care le-a dat şi i-am pus cu totul alte întrebări. Un asemenea interviu ar putea fi studiat cu succes la "tehnici de manipulare în televiziune" . Asta dacă n-ar fi doar un banal trucaj de televiziune pentru o emisiune de divertisment. Interviul a fost difuzat in emisiunea "Plasa de stele" de pe Antena1 in data de 20 martie 2011.

9 comentarii:

  1. sincer? fiind vorba de Marean...daca gaseam treaba asta exact in aceeasi forma avand pe altcineva in locul tau si fara metiuni despre un trucaj....nu m-as fi gandit o secunda ca ar putea fi fake.
    foarte haios montajul si...inspiratie sa ai:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @eufaranume: sincer? m-ai cam bagat in ceata cu comentariul de mai sus. Pe deoparte zici ca nu te-ai fi gandit o secunda ca ar putea fi fake (de unde deduc ca poate asteptai mai mult de la mine si de la interviu), pe de alta parte spui ca a fost foarte haios montajul si-mi urezi sa am inspiratie ( de unde deduc ca la interviul asta n-am prea avut).
    Scoate-ma din ceata, te rog. Ti-a placut, sau nu ti-a placut interviul?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru lectia de manipulare ;)! Eu zic ca Vanghelie avea un potential mai mare de a deveni penibil in declaratii, pentru ca asta este si natura declaratiilor lui. Consider ca este comic faptul ca, dupa montaj, a aratat mai inteligent decat este pe persoana fizica! Mult succes in activitate!

    P.S.: vroiam sa-mi cer scuze ca am reusit sa te flatulez cu rasul caragialian pe care-l emana creatia ta. Si eu am auzit rasul becalian, dar rasul caragialiesc il aud de fiecare data cand intru in contact cu opera maestrului. Intentia mea era sa iti transmit ca iti apreciez creatia, nu sa te flatez, mai ales ca este aproape imposibil sa iti evaluez persoana. Oricum, rezultatul muncii tale este de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum as putea sa postez comentariu folosind adresa blogului meu ? Ce categorie ar trebui sa aleg dintre cele de la "Comentati ca:" ?
    http://constantinenake.blog.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. @Constantin Enache: multumesc pentru aprecieri. Iti dai seama ca ar fi mult prea la indemana sa ii fac sa para prosti mai ales ca e vorba de montaj. Ar fi destul sa reiau cateva dezacorduri sau balbe de-ale lor din timpul interviului. Asta fac "Carcotasii" de la PrimaTV si nu vreau sa intru pe felia lor. In ceea ce priveste postarea, pot sa-ti zic ce fac eu. Postez cu contul de google (gmail) a carui adresa de e-mail e atasata blogului. Oricum si la tine daca dau acum click pe numele tau ma va duce la blogger si de acolo la blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte tare cioaca cu Benone Sinulescu și să știți, domnule Gaiță, că vocea nu e rea :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andrei: Asta nu-i nimic, sa m-auzi cantand-o p-aia cu: M-am nascut intre Carpati, la poale de munteeee, Intr-o casa cu multi frati si cu doruri multeeee.

    RăspundețiȘtergere
  8. bon! să-ncerc să-mi explic raționamentul de baltă: dacă ar fi fost un interviu pe bune nu m-ar fi mirat ca Marean să ofere aceleasi răspunsuri. da, mi-a plăcut montajul ce cu măiestrie l-ai realizat.dată fiindu-ți notorietatea, chiar dacă nu menționai că-i un fake,lumea se prindea. cu altcineva in locul tau si fără mențiunea fake eu unul aș fi fost pus pe gânduri,râzând cu o și mai mare poftă.
    am reușit?

    RăspundețiȘtergere
  9. @eufaranume: zici tu ca se prindea lumea ca-i fake, chiar daca nu mentionam. Depinde care lume. Eu si acum am oameni, ca prieteni nu mai pot sa le spun, care ma-ntreaba cum e facut interviul. Mai exista inca foarte multa lume (dovada audienta imensa) care mai crede ca reality-show-urile din Romania sunt pe bune. Asa ca...

    RăspundețiȘtergere