vineri, 13 iunie 2014

Ţara lui Gaiţă (5)



Politruci, vi se pregateşte ceva !



Mai jos sunt câteva capturi din timpul emisiunii "Schimbă vorba" a lui Lucian Mandruţă, emisiune ce va fi difuzată azi la ora 21.00, pe site-ul Gandul.info.  A fost un dialog cât se poate de relaxat despre emigrare, politică, sentimentul ratării, dar mai ales despre Ţara lui Gaiţă.

Veţi afla şi răspunsuri la întrebări ce n-au fost puse niciodată, ca de exemplu :

L.M :"De ce te-ai apucat de scris ?"


V.G :"Nu mi-a dat pace «diva din mine». Mărturisesc că am fost invidios pe succesul Andreei Esca, cu cartea sa «Ce-am făcut,când am tăcut» şi m-am gândit să scriu un fel de volumul doi,cu titlul «Dacă tăceai, filosof râmâneai» şi cu subtitlul : «Tăcerea e de aur».  M-am gândit un pic şi la dl Liiceanu, care tace foarte mult şi din cauza asta a rămas, cât de cât, filosof. Pe urmă mi-am dat seama că regula asta nu se aplică deloc clasei noastre politice, care deşi nu vorbeşte, nici filosoafă nu e. Şi uite aşa a apărut ideea cărţii «Ţara lui Gaiţă», care va deveni bestsellers, îndată ce ce cititorii vor afla răspunsul la întrebarea Mihaelei Rădulescu « Cum iubesc bărbaţii » din cartea cu acelaşi titlu, în care bănuiesc că ne explică cum iubeşte ea mai mulţi bărbaţi deodată. Avizi de cunoaştere, imediat ce vor fi aflat răspunsul la întrebarea Mihaelei, cititorii vor căuta răspunsuri la alte întrebări, mult mai pământene de genul : «De ce clasa noastră politică e de rahat ?», « Există rating după moarte ?», «De ce beau preşedinţii statelor care încep cu litera R», «Care dintre partide fură mai cu spor ?» etc., iar răspunsurile le vor găsi, bineînţeles, în «Ţara lui Gaiţă».  


  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu