marți, 11 ianuarie 2011

Bodyguardul lui Băse (1)

Senzaţional, incredibil, mirobolant! Am pus mâna pe jurnalul unuia dintre oamenii preşedintelui. Îl puteţi citi începând de azi, în exclusivitate, numai aici. 


"Eu sunt unul dintre oamenii preşedintelui, “umbra” lui Băse la Cotroceni, cum mă alintă chiar dânsul, că “umbra” lui Mircea la Cozia e un prieten de-al meu şi face parte dintr-alt serviciu secret. E şase dimineaţa, stau întins sub patu’ lu’ “şefu” şi astept să se trezească. Deocamdată sforăie şi îşi dă aere. I-a gătit doamna Maria fasole cu cârnaţi aseară. În sfârşit îi sună ceasul. Soneria e cu o melodie de Lady Ga Ga. Înainte avea melodia aia a lui Guţă, „De-aş avea lumea la picioare”, dar I-a sugerat domnul Patapievici s-o schimbe, că nu cadrează cu funcţia dânsului. S-a întins şi s-a dus la baie. O întind şi eu de sub pat şi instalez platforma de călcat să-i calc cămaşa şi pantalonii. De când cu criza, am preluat, prin cumul de funcţii, şi postul de fată în casă. Îi ung cu unt două felii de pâine prăjită, îl închei la şireturi, îi suflu de pe chelie câteva scame imaginare şi-apoi plecăm. Doamna Maria rămâne acasă. O aşteaptă pe Eba să-i aducă nişte varză de la Bruxelles.

Tot eu sunt şi cel care conduce Loganul când şefu e obosit. E drept că intră greu în marşarier, picură înăuntru când plouă, la căldură îi plesneşte plasticul de la clanţe, e zgomot mare în interior, dar una peste alta eu sunt mulţumit de maşină. Am condus şi Mercedesul lui şefu’, dar la fiecare intersecţie se-nghesuiau piţipoancele să urce şi mai ales când era şi doamna Udrea în maşină vă-nchipuiţi ce scandal ieşea. Aşa că mai bine cu Loganul. Astăzi mergem la Sibiu, la Târgul Olarilor. Sefu a adormit pe bancheta din spate. M-a sunat aseară prietenul meu Sile, care e bodyguardul lui Ponta şi m-a întrebat: „Tu ştii mă de ce se duce Băsescu la Târgul olarilor?” „Ca să facă baie de mulţime”, i-am răspuns eu sigur pe mine. „Nu mă, zice el, pentru că s-a saturat să calce în străchini şi pentru că vrea să plătească neapărat oalele sparte de Boc. Hă, hă, hă.” „Da tu ştii mă care-i cel mai scurt banc?”, îl întreb eu. „Nu mă, nu ştiu.” „Ponta preşedinte”, zic. „Hă, hă, hă.” „Ce-ai mă de râzi ca prostul?”, zice şefu’ pe jumătate adormit. „Ţi-ai adus aminte de bancul pe care ţi l-am spus ieri?” „Da şefu’”. „Păi râzi şi tu în gând, că ai un râs oribil”, zice şefu şi se culcă la loc.

Mai bine să mă gândesc la filmele alea cu Cichi Cean şi Bruzli. Ce bişniţă mai făceam cu bilete în faţă la Patria. Nici acum nu ştiu cum dracu’ făcea Bruzli flotări într-un deget, că am încercat şi eu şi mi l-am rupt. De când sunt „bodyguardul” lui şefu, am avut un singur eveniment: când am fost cu Preşedintele să „mulgă” voturi la Sâmbra Oilor. Primisem informaţia că un terorist deghizat în „băbuţă bătrână cu brâul de lână” avea ascunse în brâu două kilograme de explozibil. Aşa că, atunci când am văzut o băbuţă strângându-se cu brâul cu gesturi suspecte, i-am aplicat câteva lovituri de karate până a căzut lată. Am incercat apoi să-i scot masca de latex, cu riduri, de pe faţă. N-am mai avut timp, pentru că m-am trezit c-o ghioagă-n cap: „Ce-ai mă nesimţitule cu ţaţa Floarea? Vrei s-o violezi?”, şi pe urmă mi-am pierdut cunoştinţa.

Hopa, ne opreşte un poliţist de circulaţie. „Suntem în misiune”, îi zic eu în şoaptă prin geamul întredeschis. „Mergem la Târgul Olarilor de la Sibiu.” „Dar de ce vorbiţi în şoaptă?”, mă-ntreabă agentul. Îi fac un semn cu mâna spre bancheta din spate, „Aoleu, domnu’ preşedinte.  Permiteţi să raportez: am ieşit în stradă ca să protestez, nu ca să vă opresc pe dumneavoastră pentru că circulaţi cu 130 de kilometri la ora în localitate. Nu vedeţi că sunt cu bicicleta? Ni s-au tăiat sporurile, ni s-au tăiat banii de benzină...”Unde-i Elena? Cine a răpit-o pe Elena?”, îl intrerupe Preşedintele destul de panicat.  „Aţi visat, şefu.” „Ce vrea bă găozarul ăsta?”  „Zice că a ieşit în stradă ca formă de protest.” „Să iasă bă, să iasă, să iasă-n stradă şi judecătorii, şi magistraţii, şi medicii, şi intelectualii, şi jurnaliştii lu’peşte, să iasă-n stradă ca să-i pună Ministrul Transporturilor la treabă, că poate aşa terminăm autostrăzile alea mai repede. Hă, Hă, Hă.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu