marți, 4 februarie 2014

Parodie dupa Decembrie, muzica Nicu Alifantis



                                                               

Te uita cum ninge-n Ianuar,
Pe strada iubito priveste,
Mai spune s-aduca lopeti,
Si ura s-aud cum mocneste.
 

Si mâna-i si tu pe baieti
Pe strazi, sa-nfruntam vijelia
Sau zilele noastre, totuna,
 
Nu vreau sa-mi ascund isteria. 

Mai spune s-aduca si sare,
Si vino si tu mai aproape,
Citeste-mi ce zice Oprescu,
Eu cred ca el vrea sa ne-ngroape.

Ce cald e aici sub zapada,
Si gheaţa imi pare fierbinte,
Te uita cum ninge de-a valma,
Nu râde, citeste-nainte.

E ziua si ce intuneric,
Mai spune s-aduca si pluguri,
Copacii se-apleaca-n zapada,
Mai e pân' le dau primii muguri.

Eu nu ma mai duc azi acasa,
Ca drumul e-nchis inainte,
Te uita cum ninge de-a valma,
Nu râde, citeste-nainte.
                                                                                
           



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu